Visitor

27.1.11

badan gua naik plak dah ke?

breakfast dengan encek ejang lagi pagi tadi.

kedai biasa kitorang pegi ramai orang.biasak,baru pas gaji derr.carik tempat lain.pun sama penuh.carik lagi,dah jumpa tapi parking plak susah.takdek.so,next please!
carik lagi sampai jumpa kedai nasik kerabu.memang paling glamer lah kalau kat jerantut ni.


aku mintak nasik separuh,telur masin dan daging bakar.aku cakap kat encek ejang,
"haisshh..2 hari ni breakfast nasik plak dahh"


"ntah.badan dah naik semula dah tu"


woshh.sentap jap.tolak nasik konon konon merajuk tapi tak jadi.Tuhan marah membazir bukan?cepat cepat aku makan.


pasni kena cover semula ah.laki dah berbunyik tu.
muahahaha.







psstt.. :: aku dah terperasan sebenarnya sebab kalau naik tangga dah mula terasa mengah.padahal aritu aku siap bleh buat gimnastik lagi kalau naik opis. (--)".penipu.giler.

kalau aku kurus gini bleh ke?rock tu.
dush!

2 comments:

  1. huhuu takpela, pasnie leh diet..

    ReplyDelete
  2. nak diet tu mmerlukan satu kesabaran :( sob sob

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...