Visitor

31.1.11

cekodok kismis

anda lapar?
taktau nak masak ape yang sempoi sempoi untuk dikunyah ketika menonton rancangan tv?
sila cuba resepi ini.
saya telah membuatnya dan terbukti,
anak dan suami makan sehingga licin sambil tengok ulangan raja lawak kelmarin (--)"




Bahan-Bahan (Untuk 3 orang makan):


7 sudu Tepung gandum
Kismis (banyak ikut suka kau lah)
Sesudu susu pekat manis berkrim nyamnyam
Secubit garam
Air 


Cara-Cara :


Bancuh semua bahan.
Buat macam nak buat cekodok.cam biasa la beb.
Goreng sampai kaler kuning keemasan.Angkat dan hidang.
Boleh terus dimakan.




*********


Sedap.sila la cuba.gambar cekodok tak sempat nak snap sebab dah habis dulu.dapat snap gambar budak yang melahap je.hehe.


eheh.sori.cekodok dah habis saye makan tadi.
(--)"
sebenarnya bahan bahan adalah bahan yang ada di rumah di ketika itu aje.sekian,terima kasih.

dush!

2 comments:

  1. la, br nak tgk rupe cekodok kismis itew..hehehehe

    ReplyDelete
  2. haha.sama je macam cekodok kurma.ada rasa manis manis,sedap dikunyah.hehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...