2.1.11

Tag #4 : TAG.bukan tag heuer tau.

1. Apa benda paling penting dalam hidup anda?
antara spek mata dan contact lense.kalau takdek memang hancur masa depan.


2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?

susu haifa kelmarin.susu lactogen aje..
tapi kalau benda,mungkin baju Padini yang aku beli 5 hari lepas tu laaa..


3. Di mana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?

umah mak abah aku dan temanya merah-maroon-krim.yey.


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
yess.saya sangat dalam percintaan.wiwittt..


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
forever ever and ever.wahh,macam irik lagu plak


6. Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
taun 2010 dulu.beli buku anak & kesihatan.wahh..


7. Antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
sama je..tp ngan mak banyak menda bleh share


8. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
sape ek..ramai kott..terutamanya kawankawan zaman student since tadika sampai dah keje ppsc.


9. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
mesti lahh.walaupun mesin sebenarnya yang tolong basuhkan.hehe


10. Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
switzerland.tapi dahtau tak akan dapat pergi.so,pilihan kedua..Singapore.hihi..


11. Pilih salah satu, peluk atau cium?

nak dua dua bleh tak??


12. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
1. kat skolah dulu dia antara konco konco setia yang best dibuat kawan
2. nampak pendiam tapi kelakar dalam diam
3. ...dia ada banyak nama samaran.huda/hud/hudhud/udhang..dan terbaru aku tau nama dia wawa


13. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
Yuna - Gelora jiwa (terbaru la ni)

Lily Allen - Fuck You (terbaru jugakk)
No Doubt - Bathwater
Green Day - Misery
The Beatles - Yesterday


14. 3 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?
utama - rock [sebab aku dah kena jawab yang udhang.makanya ko kena jawab yg aku ye]
kedua - sape2 yang blog dia wujud dalam blog aku nih.sila semak di ruang kiri ye.
ketiga - sape2 terlalu,terberblogwalking,terlari,tersesat ke blog nih.

anda semua WAJIB jawab ye.


ihsan dari insan yang menge-tag aku.

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST