7.1.11

rifdi #21 : turtle bucuk rifdi

first of all,saje nk bagitau.kebelakangan ini aku kerap mengupdate blog.
sebab musabab,line kat umah mak sangat laju.nanti dah balik jerantut dah tentu aku akan mengupdate ketika di opis,iaitu office hour.okeh.abih citer.


arini aku nak cerita pasal turtle busuk rifdi.
natang ape tuh?


sape yang taktau,sebenarnya anak jantan i tu sangattttt takbleh berenggang ngan turtle busuknya.


rifdi dan turtle kesayangan.
akak aku cakap muka pn dh hampir sama.iskk..ada ke?
asalnya turtle ni aku beli kat pulau redang,zaman aku honeymoon dulu.kira aku punya la kan.aku suka giler sbb natang ni comeyy amat.pastu,biler rifdi makin meningkat dewasa,ehh,dia plak berkenan dan mintak nal turtle.aku sayang giler nak bagi dia main,tp tu lahh.nama pun anak.kena la berkorban.time tu tak silap dia dah 11 bulan kot.aku siap basuh dulu beb sebelum bagi dia.yela,time tu turtle ni dah berabuk atas almari umah.


start dari aritu,terus dia buat turtle tu jadik kawan dia.tempat dia lepas perasaan.


turtle tu la teman tido dia.kalau nangis,dia carik turtle.
kalau isap susu,nak turtle.kalau tak,dia memang suruh aku carik sampai jumpa.
kalau time aku basuh,aku jemur..memang tak diamla mulut dia nakkan jugak natang comey tu.
pendek kata,segala menda kalau bleh nak ngan turtle.
nasib baik la dia bleh lagi tinggalkan turtle tu kalau nak gi shopping or merayau kat mana mana.kalau tak muntah plak orang ramai yang tertengok turtle dia tu.


mak aku selalu ingat rifdi berak kalau duduk seblah dia.nampak sangat turtle tu busuk amat.tapi bagi dia..turtle tetap best.


motif aku dalam ni..sampai bila la rifdi nak heret turtle dia tu ye?..huhu.dah lonyeh aku tengok.


gambar fail 12 bulan.
sampai sekarang


tengok beza kaler kaki turtle dulu dan sekarang??
pehh..jauh sucinya dulu tau.


dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST