Visitor

20.1.11

Aizat - Susun Silang Kata (OST Tiramisu)

entry ke-4 aku arini.
cukuplah.yang last ye.
sebab ni pun kemas kemas nak balik.nak layan tiramisu.


bukan tiramisu ni lahhh.ishh.
menaikkan nafsu ghairah aku je.

tiramisu ni lahhh.


citer ni lawak bebeh.aku tengok since dalam pantang aritu.tengok la sape pelakon.ada amani yang kiut miut dan pierre andre yang selambe badak kalau berlakon.malas nak cakap banyak.korang layan la lirik lagu aizat ni.ost citer ni.


Aizat - Susun Silang Kata

Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

(korus)
Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

(ulang korus)

Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu

(ulang korus 2x)


dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...