4.1.11

kini dd.hasnidar

2011.
antara pembaharuan aku buat adalah..


ehh.korang tak perasan ke? [ayat bajet ramai giler yang concern pada blog kau ye minahh]..


ok.aku sudah tukar nama blog ini.dari dD the Story Teller® kepada dd.hasnidar
dan tagline juga sudah bertukar ye tuan puan.bukan setiap langkah ada cerita dahh..
aku juga dah tukar header.yaa..semuanya demi pembaharuan setelah dua taun aku berblogging.yang aku tak tukar cuma URL sahaja sebab kalau aku tukar otomatik menyusahkan orang lain yang dah susahpayah save link aku.




dan kalau rajin,carik la lagi apa yang aku tukar.
spot the different.ecehh..


psstt.. :: pada yang rajin update,tukar la link lama aku ni pada nama baru.baru la u all nampak rajin. :) 

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST