Visitor

20.1.11

haifa #4 : sudah pandai hisap jari

haiyy!my name is haifa.
haifa kalau celik mata bangun tidur takdek nangis nangis nih.yang dia tau merengek rengek manja je.kalau ibu or abah dia datang jenguk dia akan hadiahkan senyuman paling manis.kelakar.sengih sengih nampak gigi gusi.


kalau abang dia datang,abang dia akan bukakan kelambu.pastu goyang goyangkan baby cot.agaknya abang dia ingat adik bleh bangun lompat terjun dari cot.ohh..bukan macam dia rupanya.tapi aku tak pasti sama ada dia sengih nampak gusi tak kat abang dia.


tapi sekarang aku dah taktau haifa bangun bila sebab dia dah tak merengek.tau tau aku jenguk tengok dia dah sedap giler hisap jari macam baru lepas makan kfc.awal dowhh pandai isap jari tangan.tapi aku tak kisah.aku kisah kalau dia dah pandai isap ibu jari kaki je.aku tak sedia lagi nak pregnant lagi buat masa ni untuk bagi adik kat haifa.tapi kalau 'buat' ye aku dah sedia.muahahaha *gelak evil* pangggggg!! peh.dapat pelempang sendiri sebab buat lawak lucah pepagi sejuk gini.


boring + lapar


mana ibu.lapar dah ni.

arghh.tak bleh tunggu.aku ngap jari dulu.
slurrpppp..

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...