5.1.11

haifa #3 : skinhead

ahad lepas.ecece..citer dah basi.encek ejang buat projek baekk punya dengan aku.
wehh,jgn pikir kuning dan biru ye.eh,kenapa kalau lucah mesti pakai kaler kuning dengan biru?kenapa tak pakai kaler merah?..kan lebih ghairah.ehh.sudah la..lepas ke citer lain plak.ada ada je..(ayat klise drama melayu)..


projek baekk kitorang aritu adalah menggondolkan kepala haifa.hoho..kasihan anak dara aku tu.kulit kepalanya berkerak.dah berapa kali aku cuci ngan minyak baby tapi esoknya pasti ada kembali.dah la stok rambut abah dia.lebat giler.so,kitorang pun bertekad nak botakkan jugakk.


layan gambar jela korang ye.


saya ada rambut


rambut saya lebat
ehh..eh.apa ni?apa ni?

botakk

baru lega kepala saya

selesa betul.gudnite!
dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST