Visitor

11.1.11

masuk kerja

hari dah cukup 60.
maka,aku dah kena masuk keje.


masuk keje semalam dah petang.pukul 2.30.
pagi tu kena bawak baby haifa ngan rifdi ke klinik.biasak la,check bulanan.
baby haifa kena cucuk kat peha.pas nangis stakat buat syarat,dia tido balik.cool je dia.macam mak dia jugak.heh.


masuk keje..nak borak pn takdek orang.sebab orang yang ada seme stok busy cam menda je.so,aku?


kejenya cuma goyang punggung lagi takat ni.
camni la gayanya..






tapi aku tak gemokk..
aku dah kurus. :)


dush!

2 comments:

  1. dd, ko x amik cuti 90 ari ke???
    utk gomen, stat 15 oktober dh blh guna pkai...
    pekeliling dh kuar kn???
    ko bsalin bln 11 kn???
    maknanya layak r amik 90 ari...

    ReplyDelete
  2. memang layak pun.cuma aku lambat tau.aku ingatkan start 2011.hehe.

    lagipun tu pilihan kan?aku lebih suka cuti 60 hari je.kalau 90 hari aku takut aku dah lupa nak tekan keyboard pc camne.tu pn selama aku cuti ni,port internet kt tempat aku rosak..hehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...