20.1.11

Tag #5 : aku memang suka jawab tag ni

tag ni aku dapat di blog anak mat nor.aku ambik sebab last entry tu dia tag orang yang ada masa lapang.aku rasa aku sangat lapang macam lapangan terbang.maka aku ambik.aku dah lama nak ambik tapi aku terlupa.tapi kali ni rock dah tolong ingatkan aku di entry beliau.maka,aku dah tak lupa lagi.baiklah.dengan rasa lapang giler aku pun jawab tag itu.
(tolong baca dengan nada budak darjah 2 baru dapat buat ayat pakai full stop)


Mari.

Rules: Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer.


I am :
dd-tank
sebenarnya aku tipu.gambar first pada google images adalah gambar lucah lesbo.aku nak letak tapi gambar tu loading lama nak mampus.agaknya sebab aku pakai line opis.
heh.

I really want to go to :
singapore
eh,aku ingatkan kalo search kuar gambar patung singa pancut air tu.takpun gambar pempuan pakai bikini kat pantai sentosa ke.tapi tak kuar.bodo betul.

My favourite place :
my home sweet home
gambar katun klasik.bleh la.tapi aku lagi suka gambar kartun selepas gambar ni.comey dowhh.

My favourite thing :
selipar jepun
aku sangat suka.sebab mudah.dan simple.dan senang.tapi stylo.dem cun.

My favourite drink :
orange juice
jawapan yang konsovertif.tapi sangat berkhasiat bukan?

My favourite food :
aku suka makan macam macam.takdek spesifikasi.
cehh..mentang mentang keje jkr.

My favourite colour :
red is merah
tapi kenapa lada?..kenapa bukan red warrior?

I was born in :
rumah mak abah
tapi ni bukan rumah diorang.rumah mak abah aku rumah papan okehh.

I live in :
jerantut
tempat aku mencari rezeki di kala ini

My school/college :
tadika kemas paya besar, kuantan
tempat pertama aku dapat pendidikan.
ehh..jap.jap.aku pelik kenapa kuar gambar budak skolah ni.

My favourite story :
alice in wonderland
wowwwwwwwwwwwwwwwww!!
okeh.mata aku dah bersih.

My hobby :
memasak
hobi yang ajaib bukan?

I want to be :

millionaire
tetiba je kuar dalam kepala hotak aku time nih.
biasa la,time sesakkkk..




Dannnn..
aku juga nak tag semua orang yang ada banyak masa lapang.



*damn.dua jam aku hadap menda ni.muahaha.


dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST