26.1.11

cuci mata

penat mata berblogwalking.eh,itu bukan kaki ke penat kalau walking?

mana tak penat,arini aku jamu mata aku dengan awek awek cun dalam dunia blog nih.kebanyakan awekawek yang aku tengok semua muka stok comelcomel cam babydoll.gile ah.rasa nak nangis.kenapa korang sangat comel?..dahla comel,blog diorang sangat menghiburkan.takdek lah poyo tak tentu pasal..plak tu jangan citer ah.kalau dlm blog masing masing semua ada gambar fotoshoot ala ala model.eh,memang dasat lah! (kenapa terpakai tagline nadzmi raja lawak5 ni?) dan baru la aku perasan,sebenarnya kecomelan mereka ni boleh tarik ramai pembaca dan follower.maka,kalau gitu aku kena mekap tebal serta kena pakai comel comel cam diorang ah pasni.pastu kena carik agen atau kedai yang memerlukan model untuk peragakan baju diorang.konpem ramai peminat.ehh,ada tak sape sape yang nak ambik saya jadi model?tolonglahh,tolonglahh..teringin sangat nih.plisssss!!ceh.gedik giler.


sudah la dd.kau dah tua.(--)"


takde la wey.lagipun wa berblogging bukan nak kumpul follower atau peminat pun.wa camni la kan.memang jenis suka bercakap,merepek,merapu,mengumpat dan segala macam hal lagi kan.wa tak la carik publisiti kan.wa kalau tulis,wa suka tulis ikut perasaan wa je.kalau lu orang suka wa suka.kalau lu tak suka wa bleh buat ape derr.wa pun bukan dapat duit lu orang pun derr.duit nuffnang pun wa tak dapat derr.wa ada 50sen je.so,wa tak bleh la nak print screen-citer-segala-bagai pasal duit nuffnang pun macam orang lu orang.wa blogger cikai je derr.wa tak mampu nak jadi blogger hebat macam lu orang.


eh,apa aku merepek ni?dahla.aku sebenarnya nak tayang muka dan aktiviti anak aku je.tapi lain lak yang aku carutkan.dah,aku nak makan limau plak.semalam ada orang hantar limau 8 kotak.arini kat opis tinggal 4 kotak jer.giler la diorang ni bleh bawak balik plak limau sekotak sorang.tak cirit ke?


*************


rifdi
kalau nak ajak mandi kena pujuk bawak segala mainan.
tapi kalau dah mandi bapak susah nak sudah.

chawan pun dia bawak?

dun worry.gambar tak lucah langsung.

nak mandi punya pasal beb.
*************


haifa
pantang nampak camera,dah tau sudut mana nak pandang.
mak kau ajar ye? (--)"

tepek tisu sebab sedu.tapi tak lama pasal abang dia
memang tak suka la adik dia kena tepek bagai kat muka

tengok.pandai sangat camwhoring.biasa ni.


dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST