Visitor

5.1.11

D'Masiv - Cinta Sampai Di Sini (Sinetron Alisa)

Sinetron Alisa dah nak abis.mak aku dah sedihsedih giler.katanya,pasni dah takdek citer mak nak tengok.sian plak mak aku.huhu.


elehh..bukan aku taktau.mak aku sebenarnya syok kat pelakon Christian Sugiono tu.dalam citer tu watak dia sebagai Ivan.haha..takpe mak,pasni ida tolong printkan gambargambar 'Ivan' untuk mak ye.mak simpan la dalam album.jangan simpan dalam ati.jeles abah nanti.hehe.


christian sugiono
so,spesel untuk mak.ida dedicate this song 2u.dah siap donlod lagi lagu ni.nak bagi mak nangis teringatkan ivan.hahah.jahat kau ye anakk!!


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


D'Masiv - Cinta Sampai Di Sini







Lirik :

Mencoba tuk pahami
Mencari celah hatimu
Bila harus menangis aku kan menangis
Namun air mata ini telah habis

Chorus :
Segalanya telah kuberikan
Tapi kau tak pernah ada pengertian
Mungkin kita harus jalani
Cinta memang cukup sampai di sini
Mencoba tuk rasuki
Menyentuh palung jiwamu
Bila harus mengiba, aku kan mengiba
Namun rasa ini telah sampai di ujung lelahku

Chorus :

Segalanya telah kuberikan
Tapi kau tak pernah ada pengertian
Mungkin kita harus jalani
Cinta memang cukup sampai di sini


Download Mp3 Percuma di http://mp3-source-downloads.blogspot.com/search?q=cinta+sampai+di+sini#ixzz1A3Nro4WJ


dush!

3 comments:

  1. aku tak penah tgk sinetron indonesia,...best ke?

    ReplyDelete
  2. best lagu ni..tp cite indon xsuke sgt sbb byk mgarut.hehehe

    ReplyDelete
  3. ZETT :: kalo dh xdek keje cam aku ni mmg best la tgk.aku tgk pn sbb cuti pantang.hehe

    QASEH :: dh ngadap hari2 baru tau lagu ni best.hehe.citer sampai beratus2 episod,ngarut aje..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...