12.10.11

blog kegemaran saya ialah ...

berblogwalking memang hobi aku di tempat kerja.bestkan sebab dapat berjalan time kerja?tak payah kuar jalan jauh jauh pun,tapi duduk dan baca berjam-jam.memang sakit kepala dan badan la lepas tu.hahah.

okay.tak semua blog aku suka singgah.ada jenis blog juga.kriteria penting dalam satu blog yang paling aku suka adalah suasana yang sangat clean & tak sakit bijik mata aku memandang.blog yang aku suka kebiasaannya menggunakan background putih atau hitam dan guna font yang tak sakit hati kalau membacanya.

manakala blog yang suka pakai colour background yang terang macam merah menyala atau guna font berwarna warni aidilfitri serta widget bergerak gerak memang buatkan aku rasa nak blah awal awal.blog yang ada lagu juga kadang kadang buat perut tetibe jadi kecut sebab pesen aku bukak blog banyak banyak,pastu bila tetibe kuar lagu yang kuat macam petir terus macam eh.sape dia yang bunyi ni?mana satu nak pangkah ni?.

gabra siot.

aku suka blog yang sempoi dan kelakar.bahasa tak payah nak formal sangat.nanti aku ingat aku baca buku sejarah sekolah menengah pulak.tertido pulak depan pc. T_T.

aku ada banyak kategori blog yang aku suka.antaranya :
  • blog berbahasa English.ada yang tak fully in English jugak tapi blog diorang ni mampu menambah ilmu pada orang yang tak pandai macam aku ni.antara blog yang aku suka baca adalah Hannah Johary (dia sangat bermotivasi okay), Xuriana (ada anak 3 tapi tetap gorgeous), Ajjah (si cantik yang kreatif), Ida Yezid ( tak sure dia ni arkitek ke designer.tapi cantik), Maria Elena (of course!dia sangat peliks) ..
  • blog misteri.heh.blog ni lebih kepada blog yang ada cerita best,tapi tak publish muka sangat.nak tau penulisnya sape pun susah.kalau ada gambar muka sendiri pn bleh kira la.tapi kalau bab bercerita,memang layan habih la.antara blog yang aku baca adalah blog my best buddy rock, pastu blog Aksi Jari, Deya Zainal, Jebon (anak mat nor), Tina ..
  • blog orang cantik.hahah.yang ni alasan memang tak kuat tapi aku suka sangat tengok cara dan gaya mereka.blog yang ni banyak sangat kat side bar aku ni.kalau link kan satu satu harus pening kepala nanti.
maybe ada jugak blog blog feveret yang aku tertinggal.biasa la beb.bukan semua bleh aku ingat serentak. biasa kalau entry camni aku kena duduk diam diam buat research satu persatu.pastu lepas publish entry aku pegi toilet dan muntah.haha.tipu betul.tak.biasanya aku cuma duduk termenung.pening kepala.

series.aku dah pening kepala ni.kena makan pisang goreng panas ni.

blah!blah!




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

10 comments:

  1. kategori misteri?..keh keh keh..best tu tottttt.......

    ReplyDelete
  2. ape celuppp.haha.
    termasuk kategori rupanya ye.

    ReplyDelete
  3. dlm byk2,suke jugak dgn fatin liyana.sbb die simple.melawa bile perlu.kadang2 die letak gambar pakai tudung sarung je pun da santek. :)

    ReplyDelete
  4. memang betul.dia pakai syria tu pn muka punya la cantik.natural je.

    ReplyDelete
  5. kenape ku baru menyedari entry ni. haha.

    i ganas ke? (pengsan).

    Thanks ddhasnidar :)

    ReplyDelete
  6. hee sy pun tak suka baca blog guna tulisan yg susah nak baca.
    boleh pening & muntah.

    ReplyDelete
  7. hi :)
    knowing u from belog marya hana.

    salam kenal ^_^

    ReplyDelete
  8. marya;

    pengsan dh ke?hahah.

    ReplyDelete
  9. adila;

    membahayakan kesihatan rupanya blog macam tu.jadi jangan amik risiko ye.haha.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST