Visitor

11.10.11

sedih

mana tak sedih rasa.pagi pagi sampai opis,bukak email baca berita macam ni.air mata aku ni dah la murah sejak sejak jadi ibu ni.rasa nak pegi hentak hentak kepala bapak budak ni dengan jack pile.

rasa macam mana pegi sahsiah diri bapak budak ni?
mana pegi nilai nilai murni seorang bapak?
bapak jenis apa ni?

korang baca la sendiri.mood aku betul betul mati time ni.


From: Rosnita
Sent: Saturday, 8 October, 2011 1:41 PM
Subject: Isteri Dalam Pantang, Bapa Liwat Bayi 23 Hari


Bayi 23 Hari Diliwat Bapa

Isteri Dalam Pantang, Bapa Liwat Bayi 23 Hari

KUALA LUMPUR  -  Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumah mereka di Taman Sunway, Batu Caves di sini kelmarin.

Laporan media menyebut lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itulangsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Dipetik Harian Metro hari ini, sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira pukul 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

“Dia mula curiga suaminya melakukan sesuatu yang buruk terhadap bayinya kerana sedar sebelum itu lelaki berkenaan bermain bersama anaknya itu di dalam bilik,” katanya.

Sumber berkata, tanpa pengetahuan suaminya wanita terbabit bergegas membawa mangsa ke sebuah klinik sebelum doktor mengarahkannya melakukan pemeriksaan semula di Hospital Selayang.

“Pemeriksaan doktor yang mengesahkan mangsa diliwat. Berang dengan perbuatan terkutuk suaminya itu, wanita itu membuat laporan di Balai Polis Selayang,” katanya lagi.

Sumber itu berkata, sebelum kejadian suspek mengajak ibu mangsa melakukan hubungan seks, namun wanita itu enggan kerana dia masih pantang kerana baru 23 hari melahirkan anak.

Lelaki itu ditahan malam kelmarin dan sedang direman selama empat hari.
Sumber juga berkata bayi itu berada dalam keadaan kritikal.

Ketua Polis Daerah Gombak Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah mengesahkan penahanan lelaki berkenaan untuk membantu siasatan di bawah Seksyen 377 Kanun Keseksaan. – The MalaysiaInsider.





٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. GILE sungguh!...sebenarnya aku baca tajuk berita je aritu..nak baca berita selanjutnya aku tak sanggup...

    ReplyDelete
  2. okeh geli okeh aku baca...
    mmg rase nk mencarut jek..
    tp sbb ko x bg mencarut...
    binatang jenis ape ke agak nye dia nih??

    ReplyDelete
  3. rock;
    aku taktau bape kali mata aku bergenang pasal berita ni.memula baca mmg menangis.pastu cite kat ejang pun aku tibai nangis.rasa macam dalam kepala aku ni tak henti henti memikir pasal ni.

    kejamnya.sedih sangat.

    ReplyDelete
  4. hudhud;

    kan?geli dan gile!
    ntah spesis menatang ape pn aku taktau.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...