Visitor

4.10.11

nuffnang siri 2

aku dah lama tak jenguk nuffnang.yela,kalau jenguk pun takat nak tengok duit rm0.50 je,ape barang.segan la nak bukak citer depan cik epal dengan hanis zalikha.buffered diorang main ribu riban.

sementara tunggu encek partner seumur hidup call ajak balik tadi,sempat la jugak buang masa try tengok nuffnang.ntah ape jadi agaknya.entah entah dapat 10,000 ke.memang aku hebohkan la berita ni satu malaysia.



kalau rajin bleh la klik kalau nak tengok.
tapi aku rasa tak payah la rajin sangat pegi calculate.

eh.tetibe riak plak walaupun tak sampai rm10.haha.
terima kasih nuffnang kerana membantu saya.
eh.tetibe je.




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...