4.10.11

makan kenduri!

hari tu aku ada buat quick update untuk Amir & pasangannya Shiela yang selamat melangsungkan perkahwinannya dengan lengkapnya di Indera Mahkota 5.

gambar pengantin takdek la banyak mana.yang ni satu je.


pastu gambar sepanjang majlis dengan mereka mereka ni.

bersama jejaka misteri

masih misteri

kantoi sudah!

dan selebihnya adalah gambar membuang masa dengan suami tersayang,dengan anak anak yang meriah serta my best buddy.port adalah parking depan rumah orang yang sangat ohsem sambil menghirup cendol yang enak.

abah and his doter

entah menda hal pun aku taktau

candid,candid.

haifa yang over-excited

auwwww.

haifa & aunty rock

yey!

habis je berposing bagai nak rak,elok hari hujan dan balik.rock nak balik kampung,ada hal.aku plak kalau ikut planning nak ke Mega ke,ECM ke..nak bayar bill Maxis.tapi elok je masuk kereta,haifa terus tido.penat sangat agaknya.rifdi pun mintak shu (susu) dan landing baik betul kat sebelah aku.last last semua tido.maka,tak ke mana mana la penyudahnya.

ending citer,encek ejang pegi Giant je la bayar bil.tu pun pegi sorang.aku dah keboringan,hentam amik gambar budak budak ni tido.haha.

snow white ke sleeping beauty ni?

ini jejaka sudah tak misteri

ini mak budak yang tak sadar kan diri.
hehe.




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. suke ini entry...

    muahahaa....suke dengan anak-anak ko yang ohsemmm!!!! :)

    ReplyDelete
  2. haha.tu pn skejap je jumpa kan?

    bestnya kalau dpt lepak lama lama contoh macam kat restoran.hahaha..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST