Visitor

3.10.11

preparation Jamuan Raya Peringkat Parlimen 2011

lastweek dah bagi teaser ni.

maka,hari ni plak adalah hari melaksanakan entry pasal teaser aritu.peh.ayat memang rasa tak bleh blah.rasa kalau cikgu bm tau dia akan berlari dari jauh bawak tombak untuk tikam belakang aku.adeh cikgu usop!saya mintak maaf.

baiklah.untuk menambahkan kekuatan jari telunjuk kanan anda semua,silakan scroll untuk melihat himpunan gambar sepanjang preparation untuk siapkan nasi beriani berserta lauk ayam kurma serta acar.aku tak perasan pulak ada papadom,hehe.

sampai sampai je terus ai jadi photoshooter

para jejaka jejaki membersih ayam

ini TA gua.TA castello namanya.hehe ;)

masterChef.eh.

sambil bertugas kita bergossip ye semua!

rakan tak sebaya

mak nani dengan slogan 'ai amik gambar u,u amik gambar ai'

bahan bahan untuk acar

gotong royong

tengok.memasak pun macam gangster TA gua ni kan?

para koordinator

acar yang dah siap.bila siap terus aku capai pinggan meratah.
haha :)

gambar selanjutnya adalah hasil tangkapan beliau.
abang kandung pelakon hebat, Norkhairiah

"memula amik gambar tuan kamera makan" - kata beliau (jan)

kita minum dulu!

basuh pinggan ye mokcikk!!

muka mokcik start membebel

mencarik carik lagi bekas dan segala menda yang patut dicuci

sibuk.sibuk.

berenti minum plak

sempat plak bergosip

mari membungkus utk bawak balik makan kat rumah

tu diaa...

tak paham.dengar ceramah ke layan konsert ni?

ye.ini la saya yang tampan.belakang tu suami saya yang ayu

sebelum pulang, gedik satu!

bila petang,saat orang berjamu makan di dataran,aku langsung tak join.malas.masa nak amik budak budak sebelum balik kuantan plak,aku sempat la lalu kat dataran,tengok memang meriah la kawasan dengan sampah.

kata nani,opis aku adalah jabatan paling awal bungkus balik sebab makanan tersangat laku.habis licin!



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...