Visitor

17.10.11

double cheese burger

baru baru ni balik kuantan.tapi sadis sekali sebab tak dapat nak bermalam kat rumah mak sebab bilik aku dah kena pecah dengan encik jaafar!sampai hati. -_-"

ewah.orang dah tolong tukarkan lantai lagi banyak bicara ye.lantai bilik aku dan lantai bilik adik (bilik sebelah) kisahnya dah kena makan dengan anai anai.tapi sebab raya baru baru ni adik aku dah berjaya memecahkan sebahagian lantai,maka abah aku dengan sedaya upaya lah me-renovate bilik kami.dengarnya abah nak ambik alih bilik tu plak sebab dia nak besarkan bilik tu.aku dan keluarga pulak kena pindah bilik abah.alah.sedihnya plak sebab aku dah bermastautin kat bilik tu dari tingkatan 1.dari zaman anak dara lagi you!sampai hilang dara pun kat situ.auww.sumpah gedik statement ni.

balik baru baru ni tengokla kesan riwayat bilik aku tu.rifdi pulak siap nangis sebab tengok bilik dia membesar dah takdek!aku plak dengan sengaja bagitau rifdi bilik dah pecah.terus dia sebak.letih plak atok abah pujuk kata atok buat bilik baru ye!..haha.cute betul anak jantan aku tu.

eh.bukan nak cerita pasal bilik kena pecah ye.saje je intro lebih tu.sebenarnya aku balik baru ni sebab sepupu encek ejang kawen.so,ahad semalam lepas kenduri boleh plak encek ejang bawak kami kami ni ke Megamall.ada hajat nak makan burger McDonalds plak.wah.kemain.gembira hati bukan kepalang.tapi bila sampai.pehh..panjang giler barisan.aku rasa macam nak balik je tapi sebab bukan senang nak jejak McD,maka aku tabahkan jugak hati.hampir setengah jam jugak aku ngan anak anak duduk tunggu meals.

akhirnya makanan sampai.tunggu sahabat lama pulak.katanya nak datang jumpa aku dan anak anak.
sementara tu,sempat la aku ni menangkap gambar anak anak.eh.kenapa menangkap?

bukan merakam ke?

makan kentanggg

abang nak menunjuk mainan baru letewww

kemain pandai buat muka nakal. -_-"

eksen betul

masih tak habis habis dengan kentanggg

dapat jumpa member lama memang sronok.eh.ke aku je yang rasa camtu?haha.
walaupun skejap,tapi rasa bermakna.

so,apex.thanx la sebab datang jugak ko jumpa aku ngan anak anak.insya Allah,kalau takde masalah aku pegi kenduri ko kat Bentong nanti okay!.kemain lagi haifa dapat berdukung dengan ko.macam dapat berdukung dengan artis!.haha.

eh.tajuk entry memang takdek kena mengena dengan cerita di atas ye.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...