4.10.11

kedai kain

  • aku teringin sangat nak beli borong kain yang seswai untuk jahit sendiri buat shawl dan scarf ikut selera tak payah beli  kat kedai.sebab bila beli kat kedai atau online mesti rasa macam eh.tak puas hati kenapa macam ni.eh,kenapa jahit macam taknak jahit.pastu bleh pilih kaler dan design ikut suka hati.bestnya.kena ada mesin jahit.itu paling penting.
  • aku pun teringin sangat nak bershopping kain batik.eh.series.bukan kain batik sarung tapi nak beli kain bercorak batik,hantar sailor tailor untuk buat baju sempena hari khamis (hari batik) dan pakai ala ala boria dengan encek suami.ala ala sekayu gitu.mesti rasa macam hari raya je tiap kali pakai.kahkah.
  • paling aku teringin sangat nak beli kain cotton japang terutama skali corak polka polka pastu nak hantar tailor suruh buat baju kurung moden.nak buat 3-4 helai pastu bleh pakai setiap minggu bertukar tukar kaler.budget macam kanak kanak ribena. ◕‿◕

tak sedar diri betul.perut dah jauh ke depan lagi sibuk nak beli kain itu kain ini nak buat baju ikut body.pehh. -_-"

dan aku juga tak sabar tunggu baby dalam perut ni keluar tahun depan,insya Allah.pastu aku nak bacakan entry ni pada encek suami nak tunjukkan betapa aku naknya masuk kedai kain beli kain itu kain ini (macam la banyak sangat budget untuk bershopping) selepas delivered.aku nak beli banyak banyakk.

kau bayangkan,last aku masuk kedai kain pasang adalah masa pregnantkan rifdi.kau rasa itu hebat ke?

takdek la.aku rasa macam aku bukan perempuan pulak.huh.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. hehe...dd mengandung lagi ke?
    shida pun sama teringin nak beli kain comel2 lepas tu buat tudung sendiri.

    suka polka dot jugak ke, samala kiteww...haha

    ReplyDelete
  2. yap shida.mengandung lagi.hehe.macam hobi plak ye?

    aah kan.agaknya sebab kita ni spesis pelik kot.tu yg suka menda2 yg lain dr org.hehe :)

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST