11.10.11

november akan datang

hari ni haifa genap 11 bulan.
28hb ni pulak rifdi genap 35 bulan (2tahun 11 bulan).

maka bulan november depan anak anak semua akan sambut birthday pada bulan yang sama.maksudnya?
ye.saya teringin nak celebrate birthday anak anak dengan buat makan makan.

dah dua kali rifdi sambut birthday kat rumah mak di kuantan.mula mula 1st birthday rifdi dulu kitorang keluar pegi hadap Secret Recipe,pastu bawak balik kek,sambut dengan family aku.


second time,aku sedang pantangkan haifa 17 hari.encek ejang pegi sendiri Secret Recipe beli kek coklat Indulgence.tu pun siap aku tulis nama kek.encek ejang takut salah beli.

more pictures : klik here

so,aku pikir untuk celebrate birthday yang ke3 tahun ni,aku macam nak buat majlis sikit la.insya Allah la kalau ada rezeki ke.teringin jugak nak buat makan makan dan paling penting nak ajak pengasuh dia yang sangat besar jasanya membesarkan dia selama hampir 3 tahun ni.eh.dah besar anak ibu ni kan?dah siap nak dapat lagi sorang adik plak dah!

harap harapnya menjadi la niat aku ni.so,aku kena prepare sebaik mungkin la kalau jadi nak buat kan.dua orang satu majlis.huh.mencabar jugak.doa doa semoga terkabul la niat aku okay.

◕‿◕




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. 2 org dalam 1 majlis...agak mencabar dan agk penat...planning betul2 dear...gud luck..jgn lupe jmput kita ye..hehe

    ReplyDelete
  2. yup!hopefully dpt plan dengan baik juge :)
    thanx.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST