31.10.11

Family Day 2011

hai blog! hai reader(s)! hai semua!

hampir hampir tak kenal dah blog sendiri akibat percutian melampau.hampir hampir dah lupa macam mana nak mula berblogging.tengok.dah petang time punch card baru ingat nak tulis new post tekan kat mana.

heh.mula mula datang keje dah bawak memory card.biasa la.nak menunjuk gambar family day.kalau dalam fb dah bersepah gambar family day,so kali ni aku nak sepahkan di blog sendiri pulak.agak agak sape dah penat tengok gambar aku dan anak anak bergembira di De' Rhu Beach Resort, Balok, Kuantan ni,bleh la tekan tanda X kat atas tu ye.aku paham.terus buat muka sedih.muncung dah panjang sedepa.

eh.lupa nak cerita.sape yang tak tahu,ahad lepas 23hb Okt JKR Jerantut buat family day sampai 25hb Okt.oi.nama je family day jabatan tapi aku buat family day sendiri.time sukan satu acara pun aku tak masuk!orang lain lepas lunch pergi jugak berhibur kat bandar Kuantan,aku plak berhibur berpekasam dalam bilik hotel.heaven la bilik kitorang tu.katil size King,muat 4 beranak.tu belum lagi cerita bab anak anak kemain gembira lagi kat dalam bilik.tidur saje.



itu baru intro.next entry la nak bersepahnya.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST