1.11.11

Family Day 2011 lagi!

kali ni entry bergambar aje.biar kasi muntah secara jemaah.

opening aku letak gambar first day sampai di mana konon konon nak berjalan sekitar kolam renang je.sekali sampai..mak aihh.penuh warga family jkr jerantut kat situ.amik.

suka sangat

rifdi yang mulanya trauma sekejap sebab lemas akibat terjatuh sendiri

lepas tu kembali bermain air

suka sangat la dia.asal keluar dari kolam menangis hentak hentak kaki

children's pool (under 12 only) sahaja!!

ada lagi ni.meriah betul kolam time tu.

second day sepatutnya pagi ada sukan.tapi sebab aku sorang je yang bangun awal pagi pastu yang lain terbongkang gaya best sangat tido,family aku tak join.takpela.wa tadak hal.lagipun segala aktiviti aku tak bleh join.ibu mengandung la katakan.huhu.yang sempat pun sukan rebut gula gula.aku siap ajar taktik baik punya kat rifdi.sekali masa pengadil tiup wisel,budak budak start berlari,rifdi berlari patah balik pegang peha aku.ceh.

budak budak nak merempit rebut gula gula
tema yang sangat PINKY! peh.

semua yang terlibat dalam Family Day 2011
sebab sukan habis awal,kitorang pergi jalan jalan makan angin sampai kembung kat pantai.tapi,singgah makan aiskrim duluuuu!!

wahhhh!!

wahhhhhh lagi~!!

wahhhh jugak kat budak pempuan ni.

okay.jom kita terjun pantai nak? *memang ibu join terjun skali la*

muka macho encek bapak mengkelek budak

lenggang kangkung

ibu memang suka amik gambar macam ni kan?

aku suruh pose,dia garu kepala.haihh.

anak ibu

kakikitadalamair *bahasa jepun kuno*

abah dan anak pempuannya

agak agak kalau terjun dalam laut ni ibu marah takk??

peha yang berlipat lipat.

eh.termasuk jugak gambar ni.

air kurang cantik time ni.keruh.

riang ria :)

rifdi sedang teruja dengan ombak

chakkkk!!
psst.ada kawan kata gambar ni menampakkan my superMak!

bleh ek bila ibu lebih excited dari her doter?

cheeky

rif-di

nakk.nakk.nakkk.

first time main air pantai.kesian.

my son yang sangat smooth.
dah letih bercamwhoring bagai nak rak,kita balik hotel plak.nak lunch dah tu.tapi bleh plak stop by kat pool.pehh.marah betul.

dengan yang kecik sekali sibuk nak main air

aku dh tak larat nak melayan.terus masuk bilik mandikan haifa.
tinggal la hero hero ni je kat pool

rifdi yang suka berjalan jalan dalam air

masa bila la dia ni nk berenang
ok.dah selesai,mari kita lunch.

selesai lunch.sempat lagi.
credit : hashim jamil

kenyang perut suka hati :)
sudah lunch,kita memerap dalam bilik pulak ye.malam ni ada dinner.so,sebab hari hujan maka bbq kat luar (depan pool) bertukar venue.anak anak dah pakai baju macam nak pergi taman tema genting highland padahal venue dinner sebenarnya panas macam di Kaherah.okay.perasan panas macam kat sana padahal ntah bila aku ke sana pun taktau.

memula sampai dah sibuk suruh orang tembak
credit : hashim jamil
dinner kali ni aku hadap makanan puas puas bersama keluarga tersayang.tak amik port pada aktiviti memberi hadiah pada para peserta sebab kitorang kan tak join sukan!hehe.

gambar semua adalah ihsan dari kamera kawan kawan yang lain.

peserta

peserta

big boss

behave je memasing  sebelum makan

tengok sape yang excited skali nak amik makanan.
siap sound lagi sape yang potong queue.haipp!!


pinggan dah penuh 1 meja
sedang syok makan,tetibe nama encek ejang dipanggil sebagai penghormatan untuk bagi hadiah pada peserta sukan.

antara yang menang
dan sekali lagi terpanggil sebab dapat nombor bertuah!

berat betul hadiah!
itu jela gambar yang ada.sebenarnya banyak lagi,tapi cukup la yang ni je.tu pun aku amik masa 2 hari nak siapkan entry ni tahu!


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST