Visitor

14.11.11

haifa #12 : 11-11-2010 tahun lalu

tahun lepas,seorang bayi perempuan yang comel seberat 3.7kg berjaya keluar dari rahim ibunya dengan penuh awesomenya pada tarikh tersebut.

namanya norhaifa rafissa.

heh.sape yang nak tau kisah kelahiran anak perempuan i yang genap setahun pada tarikh tersebut sila selongkar kisah tu di sini.wah.macam promote gosip artis dah aku.kemain lagi.

 09-11-2010 : nak masuk wad dah
 13-11-2010 : my new born baby princess
 17-11-2010 : welcome to the world baby!

oh.tujuan sebenar cuma nak wish Happy Birthday to my daughter,Haifa.

semoga anak perempuan ibu ni sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik,dikurniakan akal & pengetahuan yang baik serta diberi kekuatan dan ketabahan dalam hidup.

eh.semoga jadi anak solehah dan dengar cakap tahu!

sayang sangat kat haifa 





gambar malam 11-11-2011 baru ni!




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. eh..ehhh..comelnye anak ko!..hehe (--,)

    ReplyDelete
  2. ehh..ehhh..baru tau keww?

    HAHAH :)

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...