15.11.11

Suria Cherating Beach Resort, Cherating

amboi.lastweek punya entry semua main auto-post aje kan.nak berblogging pun tak dapat.sedih betul hati.nak-nak time berkursus tu.padahal hotel ada je wifi tapi bila try godek pakai mobile web,semua bagi jawapan 'no gateway reply'.

kecik hati.nak bawak masuk laptop dalam internet room pun takdek masa.hp sony plak masuk air liur haifa,terus tak bleh on.kecik lagi hati ni.

last last malas langsung nak layan internet.ada pun setakat upload gambar 2 ketul,pastu sesi luahan perasaan sebab bleh plak lift diservis time check out!eh.aku kena angkut beg dari tingkat 3 naik tangga.ya Ampun!call encek suami nak minta pertolongan bleh plak henpon off!

sebab aku ni kategori wanita gagah,maka berjaya jugak aku check out dengan hati tenang.nasib baik.eh.selama aku berkurus berkursus ni aku duduk bilik asing dengan suami tau.aku plak sepatutnya dapat partner dari Pekan tapi dia taknak masuk bilik.dia nak stay dengan opismet dia jugak.eh.lantak kau lah.

tapi tetibe malam kedua encek ejang temankan jugak sebab kelas malam habis jam 11 lebih,lepas tu kitorang keluar jap sebab teman encek ejang nak beli rokok.lepas tu..eh.tetibe nak naik bilik sensorang takut plak.eh,jangan tak caya.jalan masuk nak ke bilik aku tu scary tau.dah tak pasal pasal dia kena temankan.haha.nasib la kan.kamu kan suami saya.haha.

ini adalah gambar syok sendiri sepanjang berada di hotel Suria.terima kasih juga kepada encek ejang yang sudi mengambil gambar isterimu yang sangat addicted bab bergambar.tenkiu somachh!!



bilik memang superb cantik!
tingkap plak hadap swimming pool & pantai.memang cantiklah!
tapi aircond versi lama.bising gile sebab blower tak letak kt tempat yang betul.
serta telefon rosak tak bleh nak contact room services. -_-"

oh.pesanan untuk gambar seterusnya,

kepada anda yang sedang mabuk, mengandung, sakit jantung, dan berisiko besar sila jangan tengok okay.nanti collapse di hadapan pc teruk padahnya.





yeahh.ingat kes beg ini?..
aritu kan ke aku dah tersalah beli,so petang nak balik kuantan terus pergi kedai semula,
tukar beg.dan ini la begnya.cun kan?



encek ejang kata gambar ni paling dia menyampah amik.
poyo.hik.



last last amik sendiri :)


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST