4.11.11

tukar kepala lagi

sape yang tak perasan aku tukar header baru memang nahas la. (terus sinsing lengan baju).

kemain simple header kali ni.terasa macam dah makin tua dewasa plak nak ber-header sebesar kontena seperti dulu.eceh.tapi colour hijau tetap maintain eh.rasa macam kaler ni suci je.in je dengan aku.

eh.aku ada save beberapa header lama.tapi header pertama dan kedua aku tak save sebab time tu tak pro berblogging lagi.ewah.macam la sekarang pro sangat.jadi sebagai tanda penghargaan kat diri sendiri,terasa nak tayang balik header header lama aku tu.heh.compare la mana paling cantik, mana paling kemas, mana paling poyo.hahah.bagai membunuh jiwa plak.

header 3
*paling poyo bagi aku*

header 4

header 5

header 6

header 7 (upgrade header 6)

header 8

header 9

 header 10

header 11 (upgrade header 10)

header 11


pehh.kemain banyaknya header.nampak sangat aku ni seorang yang rajin.rajin buat keje ngarut.awesome lah!

haha.

٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST