29.11.11

Puss In Boots

baru baru ni layan Puss In Boots bersama sama rifdi dan haifa.(rujuk sini kalau taktau menda menda).
memang awesome la anak anak ibu ni kan sebab semua takla terjerit jerit nak keluar panggung.rifdi awal awal dah teruja sebab nampak puss.terus dia jerit jerit 'shrek!shrek!'.

peh.padehal mana ada shrek.


citer dia adalah pasal Puss dengan sidekick-nya iaitu Humpty Dumpty  dan Kitty Softpaws nak dapatkan kacang ajaib (kacang jack & the beanstalk) dari Jack & Jill, iaitu pasangan suami isteri yang bapaklah ganasnya.tujuan diorang nakkan kacang ajaib tu adalah sebab itu adalah cita-cita Humpty Dumpty dari kecik sebab kalau dapat kacang tu,Humpty nak dapatkan telur emas angsa kat atas langit.heh.cerita dia memang buatkan kita jadi frust sebab rupanya Humpty Dumpty tu jahat!.haih.benci betul.

dah.dah.

aku malas la nak citer panjang kat sini sebab nanti macam tak best la sape tak tengok kan?..hehe.kena la tengok sendiri.aku suka sangat watak Puss masa kecik.alahh..kiut sangat.dengan muka dan mata besarnya.geram!


kiyutnya la kau!

tapi watak paling buat aku tak bleh blah adalah kucing yang suka rolling eyes dan tutup mulut kata 'ooooo' tu.haha.memang kelakar!nampak sangat suka bergossip.

artis yang sumbangkan suara pun bukan calang-calang.


Puss - Antonio Banderas


Kitty Softpaws - Salma Hayek


Humpty Dumpty - Zach Galifianakis


Jack - Billy Bob Thornton
Jill - Amy Sedaris

owh.jangan lupa tengok tau!
eh.tetibe aku join jadi promoter filem pulak.ahak.

credit : http://www.glamzzle.com/puss-in-boots-looking-good-never-looked-so-good.html


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. Baca review ko pun dah seronotttt.... aku harap bile aku tengok nanti, ianya tak menghampakan....

    ReplyDelete
  2. nak kata citer dia sronok sgt takde la.bleh la layan sbb kartun yg comel2 camni mmg kita suka kan?

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST