8.11.11

don't miss me

hari ni dah kena pergi berkursus di Suria Beach Resort, Cherating.

eh.jangan jeles tau.encek ejang pun kena pergi sekali sebab nama dia pun tersenarai sekali sebagai peserta kursus ni.anak anak adalah bawah penjagaan mak.mak kata charge untuk sorang adalah rm100.oh mak.jangan la seksa i camni.huhuh.

dan jangan ingat aku dapat berhanimun sangat la kan sebab bilik masing masing dah siap setting oleh urusetia.maybe bilik asing.alah.sedihnya.takbleh la nak ber-pillow talk dengan suami sendiri.apatah lagi nak tido atas lengan beliau.uhuk. --"

kursus makan masa sampai khamis.jumaat confirm dapat cuti berkursus.kebetulan time tu birthday haifa.*ohh..anak bakal jadi budak umur satu tahun!*,maka hari tu aku kena bawak jugak haifa untuk dapatkan injection budak setahun.rifdi pun terbabit sama la kena pergi buat monthly check up.maybe buat dekat kuantan aje la.

so,seminggu jugak la aku tak dapat nak berfacebooking.tapi tengok la kan.mana tau hotel ada wifi sebab masa aku pegi De' Rhu baru ni bilik aku tak dapat wifi.sedih sungguh.tak bleh feeling berholiday la kekdahnya.so,kalau ada chance status akan diupdate.blog jangan citer la,tetap bjalan macam biasa kot sebab semua dah siap schedule dan segala entry this week adalah autopost.

jadi,pesanan aku untuk minggu ni kepada anda semua adalah : jangan rindukan aku taww!


auww.sakit hati baca.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST