31.5.12

kegilaan #10 : hati dan kaki yang gembira ツ

semalam agak-agak hampir tengahari tetiba dapat panggilan untuk ke kuantan.sepantas anak arnab aku siap-siapkan segala kerja yang sikit tu dan terus say gudbai pada jerantut.

sampai kuantan memang hebatla hantar segala dokumen-dokumen yang wajib hantar tu.jumpa orang ni.jumpa orang tu.dan tepat pukul 5 petang masing-masing macam tersandar kat kerusi penat ke sana-sini ngalahkan perdana menteri.sampaikan dapat makan roti nan ayam tandoori kat TAJ sebelah ECM tu pun dah rasa macam..ohh..heaven.tu belum lagi bab dapat nescafe ais.lagi la rasa macam...oihhh..awesomeness!

err...sudah-sudahlah tu.over acting sungguh.

disebabkan sempat lagi survey tiket wayang kat ECM,maka terbeli la plak tiket untuk Man In Black 3 : 3D.sempat lagi tu.tu pun sebenarnya sebab dah awal-awal sms cik rock suruh tengok show time.kalau takde dia memang susah la nak plan masa.terima kasih cik rock dan syabas mere behta!

err..pasal MIB 3 aku preview lain kali ye.jangan nangis bersedih pulak.mood aku nak cerita pasal hal gembira yang lain.ewah kau.mengada sangat bunyinya.

ok.masa nak naik ke GSC tu aku bleh plak terlalu depan kedai kasut.ternampak pulak sepasang flat shoe yang agak awesome pada pandangan aku.aku try pastu rasa ngam gila dengan kaki.rasa macam fuhh..memang in!tapi sebab pikir kang tak sempat tengok wayang pastu kalau beli sibuk nak park barang pulak,maka bawak bersabar.lepas tengok wayang nanti kita beli ye sayang.kataku pada kakiku dengan manjanya.

masa aku tengok MIB,boleh ek dalam kepala dok pikir jangan la ada orang sambar plak kasut tu.yela,buatnya tu dah takde stock ke,stock last ke.ishh..jangan.jangan.monolog aku dalam hati.boleh ek tengah tengok cerita action kamen macam tu bermonolog dalaman bagai.hei.kalau ikutkan ada lagi pattern polka dot dan leopard.tapi yang ni betul-betul buat aku jatuh chenta.*angau*.

sudah je abis MIB 3,terus aku pegi kedai kasut tu semula.memula aku tengok kasut takdek.hampir nak histeria.tapi rupanya orang kedai gi alih kedudukan.tak jadi nak histeria kat situ.terus aku panggil nyonya kat situ mintak saiz 7.tak agak-agak besar kaki aku kan?

nasib baik ada saiz.kalau tak aku tibai je amik yang display tu.lantaklah kalau ada orang kaki berkurap dah cuba ke.
bila dapat kasut,hati pun gembira.imagine la apa perasaan aku bila dah setahun lebih tak beli kasut.imagine la.imagine.padahal bukan mahal sangat pun.40 hinggitz je.

tengok kaki yang gembira tu

pasni belasah loafers plak kalau jumpa.


semalam bukan setakat aku gembirakan hati dan kaki sahaja,malah aku gembirakan jugak handphone kesayangan aku tu.yela.nak ganti baru tak dapek.aku belikan baju baru saja.janji aku upgrade!


yang banyak menabur bakti.

gembira betul hati dan kaki aku semalam.
fuh.


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. uishh.. dah bleh minum nescafe.. bagus btul bfeed tapi baby x meragam bila mummynya minum coffee.. nak tips.. bila nya start minum coffee? Maz try masa Akif sebulan pastu Akif sedikit tak selesa perut..

    Anyway.. kasut itu sangat seswai.. bukan Dd je histeria okay.. Maz pun! simple but nice :D

    ReplyDelete
  2. maz,
    aku dh tak bfeed baby hasya.dia sndiri taknak masa aku dh masuk keje.asal bg je dia nangis taknak.so,slow2 mmg dia dh direct minum Fm je.

    eh,actually aku dh minum coffee since dlm pantang lg.memang takde pantang nescafe/coffee la dlm idup aku ni.hehe..

    cantik kan kasut tu?sebab tu la buat aku hampir jadi histeria.wakakaka.

    ReplyDelete
  3. nasib baik ada budak baik yang bernama cik rock tu kan? kan?

    ReplyDelete
  4. ye.budak tu baik sangat.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST