8.5.12

kl menjerit

hallu.agak lama tak berblog sebab i cuti seminggu balik kampung.balik kampung pulak aktiviti sangat banyak sampai tak sabar rasa nk post dalam entry.pehh..nampak sangat spesis kuat menunjuk kat dunia segala aktiviti dan kegiatan time cuti.

Tapi semua tu tunggu masuk opis ajela.kalau takde gajah terlentang,akan aku post okehh.arini aku bleh update je.gambar takleh nk upload.aku pun tak paham kenapa henpon noks ni takbleh upload gambar untuk blog.haaa..jangan tanya la kenapa pakai henpon je.arini aku berkursus di INTAN Bukit Kiara.nampak cam best je.tapi boring Ya Rabbi.member paling skema seblah aku ni pn dah tahap hadap galaxy note dia je dari tadi.

Gerak dari jerantut tadi jam 5 pagi.memang poyo la sebab taknak bermalam kt kl kan.kira nak tunjuk hebat la dapat gerak terus macam orang-tau-jalan-padahal-haprakk.sakit hati tau dak sebab rushing pastu kena konvoi 4 bijik pajero rapat-rapat takut ada yang tertinggal sebabb semua taktau jalan.pehh..ngantuk pun tak dapat nak cover lagi ni.

Fuhh..bosannya.nasib baik sampai tengah hari je.sempat lagi nk gi Ikea jap lagi ni.nak borong kabinet dapur.hebatlah kau bila marah ye dd!




٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST