18.5.12

Jumaat penuh barakah

alhamdulillah.hari ni habis lagi dengar tazkirah setiap pagi Jumaat di stor JKR.
biasa,itu memang rutin setiap Jumaat di sini.sebab kalau Jumaat pagi kena bangun awal-awal sebab takut lambat pergi berbaris di stor.nak nyanyi lagu Negaraku dan lagu Pahang.nak angkat ikrar.dan nak dengar ucapan dari big boss dengan cerita-cerita dan berita-berita terkini.

bila habis berbaris,terus masuk dalam dewan untuk dengar tazkirah.seronok walaupun setan bergayut-gayut kat mata.kena la pandai-pandai menepis segala gayutan tu.

lepas siap dengar tazkirah,kami-kami staff perempuan pulak buat rombongan cari kedai makan ramai-ramai.bukan senang dapat makan ramai-ramai macam ni.tu pun bergantung pada berapa ramai yang ada.kalau semua turun dengar tazkirah,banyak la ceritanya.terkena macam tadi,berduet aje la aku dengan cc (ketua pentadbir) makan di kedai.

sampai opis.ini la keje aku setelah lama tak berblog.percayalah.entry this week semua aku pakai auto-post je sebab sekarang ni hidup aku hari-hari ada taklimat,ada mesyuarat dan ada kursus.arini je free.yeahh.macam tengah jualan percuma kat Tangs! aje gayanya.*err..kenapa kau sebut Tangs! ni dd?

series untuk minggu ni aku penat.dah lama takde kerja,bila dapat kerja balik rasa macam ohh..letih.penat.boring.saya nak berblogging!
sampai macam tu sekali kan?.sungguh addicted.

bila sampai rumah terkejar-kejar pulak nak buat kerja rumah.tapi ada masa aku skip je semua kerja.penat jugak badan ni woo.

bila lepak dengan budak-budak baru rasa best.fresh.walaupun kadang-kadang rasa nak 'tenyeh' jugak.

taktau nak melalut apa dah.paling sh*t adalah sebab nampak kecelaruan minda bila cerita tak sama motif dengan gambar.pening.




# girlsssss..


# haifa bermanja dengan rifdi.hahah.


# ini plak kes jumpa cermin.
sebab lama betul tak buat keje cenggini,
maka pagi ni inilah hasilnya.heheh.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST