18.5.12

kegilaan #9 : kasut oh kasut!

nak menangis kalau aku tengok gambar-gambar ni lama-lama.






aku sangat kemaruk kasut okay.sekarang ni kemaruk kasut ni semula.dulu dah pernah ada.hush puppies plak tu.ehem.tapi sebab boleh plak bawak pi site macam la kasut tu beli kat kedai runcit.maka,hancuss sudah kasut tu.tapi itu kulit.

aku cerita pasal kasut ni je ye.
tak payah la nak condemn sangat pasal badan zaman
baru bertunang ni.


sekarang yang aku nak adalah more tu jenis kain yang sangat comfy macam picture atas sekali kaler merah tu.adusss.sangat rasa nak bawak tidur kalau dapat macam tu.

mana mau cari ya?

jangan suggest wondershoe.yang tu jauh banget.


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST