22.5.12

makan-makan sempena my FIL birthday

boleh eh aku terabaikan kisah menyambut hari lahir ayah mertua di rumah kuantan.
ini kalau ayah ada simpan machine-gun harus dia uji ketaatan aku dengan mencuba guna senjata tersebut.
acah je.ayah mertua aku sangat baik.muka harus cool dan itulah style dia.chill beb!

kisahnya berlaku 3 minggu lepas yang lalu.sebab nak rasa kek red velvet buatan kakak aku,adik ipar yang bakal kawen 10 jun ni mintak jasa baik aku bawakkan kek tu ke rumah.sambil testing rasa camne sebab nak tempah time kawen nanti.

jadi sebab masa tu terkena birthday ayah,maka kitorang pun buat makan-makan.ikutkan biras aku (encek ejang SIL) request nak aku gorengkan mee tapi encek ejang taknak.dia suruh aku bawakkan kek je.huh.sampai camtu sekali laki aku.

menu sangat banyak malam tu.bihun,sate dan 2 jenis kek yang disponsor oleh i sendiri.huwahuwahuwa.


bakal pengantin


menu bersama kicap.
motif?


yang mengadap sampai buncit


itu kek nenas dan red velvet


red velvet yang sekarang ni jadi bualan ramai.


kek nenas ni sedap.


sampai time ni aku masih terbayang-bayang pada sate ni.
sedap betul.


tangan yang memotong bukan my FIL tau


takpayah nak kenalkan lagi.

mak (mertua) aku makan kek red velvet,tapi lepas tu tak abis sebab katanya manis.haha.tak larat makan menda manis family encek ejang ni.maybe sebab ayah diabetis,so makanan manis ni kurang la dalam rumah.wah.tapi kalau coklat,gula-gula memanjang ada.air gas pun sama.aku plak yang tak larat rasa.

eh.kalau perasan ayah takde kat meja makan kan?ayah low profile.dia suka makan kat dapur.jadi kalau rasa-rasa nak tengok camne muka ayah ngan mak mertua aku,sila la rujuk gambar di bawah.kemain kau.macam bagi arahan dalam buku latihan sekolah pulak dah.


otai kan?


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST