16.5.12

Oh My English!


aku tiap kali keluar iklan Oh My English! kat tv tu memang terkekek-kekek la dengan encek ejang.mana taknya,english yang disebut semua kelakar dan terkena kat diri sendiri.

aku ni nak kata terer sangat bahasa inggeris tak jugak.tapi masa spm alhamdulillah la kredit.ikutkan history dengan bahasa inggeris ni banyak yang haprak dari yang bagus.dulu masa oral untuk pmr,teacher panggil ke depan tanya "favorite fruit".dengan bangganya aku jawab "my favorite food is nasi goreng ayam.".teacher senyap je.bagi soalan kedua pulak."who is your neighbour?".aku pun confuse "err..nervous ke teacher?yes.i am very nervous now."

oh awesome.malu aku dengan my best friends time tu.really shy --".

sesudah kena kutuk setiap masa bahasa inggeris sangat kantoi,hidup aku mengalami anjakan paradigma.masa pmr english aku dapat B.dapat masuk sekolah teknik plak,aku antara yang dirujuk untuk tolong kawan-kawan kalau tak siap homework english.heh.jangan tak percaya.walaupun tak la terer mana kan,tapi aku tak pernah pun kena hukuman yang maha berat masa sekolah dulu.kena baling kasut dari tingkat 3 pastu turun carik balik kasut tu.takpun kena gantung kertas bertulis entah-ape-menda kat leher dan kena masuk semua kelas lain promote muka.atau kena rotan dengan pembaris skala kat buku tangan ni.hah.macam-macam.tapi nasib baik aku tak pernah terkena macam tu.

jauh aku menyimpang. --"

sebab nak belajar bahasa inggeris dengan lebih baik dan lebih tak banyak stress,baik kita layan Oh My English! bermula 20 Mei 2012 ni di Astro TVIQ (channel 610) ye.

jangan lupa pergi ke website ni dan berjanji dengan mereka untuk bercakap bahasa inggeris dengan lebih baik.aku dah janji.lepas ni takde dah la favorite food favorite fruit ni.muahahaha.

good luck semua!


٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST