29.3.11

bad stalker

semalam,tetiba dalam fb aku lepas geram.sebenarnya,aku dah nekad dalam diri.taknak tulis status melibatkan sesuatu yang negatif,maki hamun wtf semua.tapi semalam terlepas jugak.


klik lah.baca status aku je tau!
*print screen dari mailbox yahoo! aje lah*


bengang jugak bila encek ejang kena sound melibatkan bukan-pasal-kerja & 'aku' di tempat kerja.aku memang takkan cerita di sini,sebab melibatkan banyak pihak.


frankly speaking,aku tak kisah pun kalau kena 'bahan',tapi ingatlah.masing masing ada problem sendiri.perlu tahu dan faham masalah orang.


'what goes around comes around'
'terkena batang hidung sendiri baru tau'


for that stalker,well done!
anda berjaya memburukkan kami sekeluarga.




hey :: 
ingatkan zaman skolah je ada manusia perangai buruk yang suka jadi reporter cikgu.cih.

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

2 comments:

  1. stalker semua bad!!!

    what's wrong bebeh?..serius sungguh bunyinye..

    ReplyDelete
  2. sedih jugak kalau fikirkan.kadang kadang aku rasa macam nak fikir negatif je kat semua orang.biar motivate sket diri supaya tak lepas laku,nanti takla orang kutuk.

    tapi tu la,buat baik pun kena 'bahan',apatah lagi buat menda tak elok.

    memang serius babe.benci pulak rasa.haishhh.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST