14.3.11

kegilaan #4 : the handbags

puan dd datang lagi dengan segmen mari menunjuk koleksi dd.
kali ni puan dd nak menunjuk dan menayang koleksi beg.


ada women di luar yang tak suka beg?
auwwwww..memang sangat pelik ye.sebab puan dd tawu,semua perempuan tak bley idop tanpa beg.tak gitewwww???
ye..gitewwwww. *sumpah aku muntah keluar tulang ikan.


dipendekkan citer dan takmau kuku panjang runcing aku yang seperti baru lepas buat pedicure manicure ni patah sebab takmau taip panjang panjang,aku terus je browse gambar gambar yang dah lama wujud dalam simpanan aku ni.oh ye,beg aku ni macam macam pattern ada.brand pun ikut suka.kadang kadang tu,bundle pun okehh.


silakan jamu mata.
psttt..beg hantaran kawen Alain Delon je aku tak letak sebab ada kat kuantan.udah tak macam atas dulang dah pun.hehe -_-"


beg ke pejabat / majlis


christian dior katanya : bundle


alfio raldo


vern's


club house polo


unbrand

unbrand

unbrand : current bag aku guna.sebab tu ada 'tiger'..hehe

beg berpoya poya

unbrand : beli kat zoo negara 2004

unbrand : beli kat tesco ampang

unbrand : beli kat mana ye.aku dah lupa.

unbrand : beg terbaru.aku beli kat bundle.rm5 aje.

beg bosan bosan

santini

Padini : beli tahun 2006
kadang kadang rasa nak letgo,tapi sayang pulak.hehe
haaa..banyakkan?
aku memanglah.suka kumpul barang.


tu belum lagi beg shopping,berlambak lambak aku simpan.paper bag lah,bag balik kenduri kawen la.sanitary bag yang dapat kat hotel pun aku simpan tau!




dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST