26.3.11

Hotcake punya pasal


Pagi yang hebat bila encek ejang ajak breakfast di tc.yey..bleh pekena breakfast box set beh ni!

Maka,start 8.30am bermula la saat aku perlu mandikan 3 susuk tubuh tmasuk aku sndiri.encek ejang takla.dah besar panjang,mandi sendiri okay!!

Cut the crap.sampai MCD tc,punya ramai manusia.aku taktau plak ramai yang kepingin hotcakes macam aku.agak rasa jugak kepala lutut dah ketaq gile time beratur sebab tak makan pagi dulu tadi.hotcakes punya pasal!

For crying out loud,aku masih tetap di situ.gagah mendukung rifdi,dan encek ejang dukung haifa.20 minit habis camtu je.sekali...

Waiter tu pusingkan papan iklan.tanda dah abis time breakfast.woo.time tu memang sentap gila.kali ke dua wo terkena camni.

Last,aku ajak encek ejang balik,makan kat rasamas.at least aku ada gov coupun.huh.

Hotcakes punya pasal!

Craving?tak dah.


updated by Sony Ericsson Z610i

1 comment:

  1. huhu semalam cs beratur drive thru setengah jam utk redeem 2 free big breakfast set tau...ekekeke..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST