Visitor

14.3.11

remuk dendam kerana Rango




aku sangat nakkkkkkkkkkk
tengok citer ni.

jumaat aritu,pergi TimeSquare.
ingatkan sempat la nak layan 3D kann..kannn.
sekali bila dah masuk dalam TS tu kan,
aku ngan budak Tiqah gi shopping shawl/beg/dress dulu kannn..

pastu bergegas gegas la rombongan kami seramai 6 orang tu kannn..
tengok citer mula jam 5.10 pm kannn..
pastu tengok jam dah 5.35 kannn..

apelagi..
suara encek ejang bingit la kat telinga aku kannn..
"itulaaa,sibok nak shopping aje!!!"

hukhuk.
sedih.orang nak tengok Rango..hukhuk.

pastu nampak signboard ini,

cemas dah aku ngan Tiqah nak enterframe kat Rango tu.
tapi sebab sume dah blah,makan ati ngan makan jantung sekali..

maka,balik la ngan perasaan kecewa.

"nextweek kita tengok kat kuantan aje la sayang."
ehh?mata bersinar,kuar bintang bintang kecik.
T____T
terharu!


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

6 comments:

  1. nurul lama tak tgk wayang sejak ada anak ni . hari tu bwk raina tgk wayang tapi dia mcm tak suka je

    ReplyDelete
  2. hehe....ingat dah selamat nonton aritu...hehhe, baru nak suruh tolong previewkan...

    ReplyDelete
  3. hehe....ingat dah selamat nonton aritu...hehhe, baru nak suruh tolong previewkan...

    ReplyDelete
  4. nurul :: ahah.sama la.sejak ada anak ni tak pernah pn dpt tgk wayang.masa anak sulung masih baby,dd tinggalkan dgn mak,gi tengok dragonball.pastu aritu ada keje kat kuantan,amik kesempatan tengok avatar.ni baru ni ada keje kt kl..tu amik kesempatan nk tgk rango,tp terlepas pulakkk..

    ReplyDelete
  5. rock;

    kecewaaaa...
    sungguhhhhh...

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...