Visitor

7.3.11

Majlis Maulidur Rasul 1432

hey!hari tu dah janji nak tepek gambar berbaris untuk Maulidul Rasul rite?
tapi sebab balik awal,maka dah mungkir janji.dah dapat satu dosa. :'( ouchh.
anyway,berbaris dalam 2km kot.dan semua jabatan terlibat.lepas berbaris terus kena dengar ceramah.

ok bebeh.lets cekidaut de potos!

group nasyid ke koir?

yang ni indie band.
jangan tanya kenapa aku pakai shawl kaler tak kena ok.

barisan para teruna muslimin

ibu & anak? tak patutttt...

ok.dah setat nak jadik sengal

mula menyengal

makin menjadi jadi

aku tak nak hipokrit.letak gambar hudoh sket

postur badan fail!
credit to bro zahari
lenggang mak limah
encek ejang bermain main di barisan belakang
macam gi beraya je diorang nih.
nak nak long
inilahhh barisan kita
yang sengal tu shahizan
langkah kanan ni

sempat lagi.pakcik pakcik teksi

time makan.tapi sempat nak bergedix
itu lubang idung ke lubang tandas?
tak sudah sudah
ceramah time! ok.tolong diam puan dd ye.


dush!

hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...