9.3.11

contest : makan paling comot

yey!ada masa kejap ni,aku nak try pulak contest dari blog akak comel ni, kak mas.






aku jumpa contest ni dari Bangku Kosong.yang menariknya sebab contest ni syarat dia kena letak gambar budak umur 2-6 tahun sahaja.nampak sangat kiyut okeh sume contestan sebab sume budak budak kannn.


dan sebab aku ada anak yang umur dah nak masuk 3 tahun,maka aku letak la gambar budak comot ini.hehe :)





hehe.comot ke tak,kita tengok result nanti.hehe.

dan ini aku copy dari blog kak mas :-

syarat-syarat yang sangat simple

(i) jadi follower blog ini dan blog bila gambar bercerita kerana semua senarai gambar peserta akan diletak di blog itu

(ii) sila letak banner di atas dan link kan terus ke entri ini

(iii) gambar yang dipertaruhkan mestilah kanak-kanak berumur 2 hingga 6 tahun sahaja... tak kiralah anak sendiri ke, anak saudara ke anak orang lain ke, anak jiran sebelah ke janji kanak-kanak

(iv) link kan entri anda di ruangan komen entri ini

(v) nak kena tag kawan2 ke?? terpulang pada anda semua kalau nak ajak kawan2 lain join taglah tapi kalau tak nak pun takpe..

(vi) tarikh tutup penyertaan : 31 Mac 2010 tepat jam 11.59 mlm

(vii) hadiah akan diberikan kepada pemenang utama, first runner up dan second runner up sahaja... apa hadiahnye??

pemenang utama 

sepasang t-shirt couple tee
inilah adalah gambar contoh sahaja
t-shirt sebenar akan dibeli bila pemenang sudah diketahui

first runner up

perfume AVON - Butterfly

second runner up
voucher JUSCO bernilai RM20

selamat mencuba!!



ape lagi kawannn,sila cuba ye!
aku mau tag :


rock aka zezett
kak ainzuraini
mama liza hood
wawa azwa
ain khalid
udhang hudhud
dan sape2 yang berminat nak join,boleh terus klik di sini.




dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

6 comments:

  1. hasnidar;
    terima kasih sbb sudi join
    good luck ok

    ReplyDelete
  2. alamak tetibe kena tagged la plak..kena cari gmbr comot ni..ekekeke

    ReplyDelete
  3. juri awam pun dtg sibuklah apa lagi...he3... =D
    gud luck...

    ReplyDelete
  4. kakMas :: haha.saya sangat suka join contest.thanx kak semoga bg saya menang.opss.

    kakAin :: jom jom join.biar ramai yang join.

    cikSue :: ehh,juri awam ke?err..kakkkkk..(ayat bodek)

    ReplyDelete
  5. ingat aku yang nak masuk,...tapi ada syarat 'umur' la pulak,..haih,...

    cuba geledah henset cari gamba alisya tgh comot,..tp takde pulak...heh!!

    ReplyDelete
  6. ala rock.ko letak gmbr ko mase kecik pn okey ape.ahaha

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST