Visitor

18.3.11

bawak bawak bersabar aje lahh

pepagi nak gi keje memang suka camwhore sorang sorang.
sebab time tu la tunggu encek ejang bangun,mandi,bersiap..


ini sengal pagi semalam.agak agak korang,buruk sangatkah perangai ibu kepada dua anak ini?


depan si suami pun aku buat begitu.bila aku tanya soklan yang sama kepada dia,korang tau dia jawab apa??


ghasak kau lahhh!!


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

3 comments:

  1. hahaha!1 mmg vogue la akak ni. dah kawen pon still suke camwhore!

    ReplyDelete
  2. Salam dd. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

    Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

    -plz forward- :)
    http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ciknath : haha.itu bukan vogue tapi lebih kepada gedik.hahah.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...