22.3.11

kamera lomo

effect lomo fisheye






percaya atau tidak,gambar kat atas ni semua gambar hasil dari kamera bukan digital yang aku search dari google.


baru baru ni aku ter-tengok Nona.iye.wajib untuk aku tekankan perkataan ter tu sebab bukan senang aku dapat peluang tengok rancangan gini,nak pulak tengok tibi di rumah.sebab kalau encek suami ada/bangun tido,konpem aku takdek chance langsung la melayan tibi melainkan rancangan tu kitorang sama sama minat.

okeh.dalam Nona tu ada dia tunjukkan minat sorang pempuan ni pada kamera lomo.aku yang sangat giler bab fotografi ni terus jadi kagum,interested,selokpokkong dan sebagainya terus menerus mencari dan amik tau pasal kamera lomo ni.memang kagum la kan sebab kamera yang digunapakai memang comey comey seperti barang permainan kanak kanak aje.tapi hasil superb!!..tak main lah edit edit ni.ape yang kuar semua hasil kreatif giler babi penggunanya.

tengoklah hasil kat atas tu.dan korang tengok lah hasilnya.memang hebat lah!!semuanya datang dari kamera lomo seperti di bawah ni..







yap.maybe aku agak lewat mengenali kamera lomo ni.tapi sebab aku sangat teruja weekend ni dengan kamera lomo,maka aku pilih la menda ni sebagai entry aku pagi ni.giler wehh,rasa nak beli jugak kamera gini sebijik.tapi memang kelas la kan.walaupun tak digital,walaupun tak analog,walaupun pakai filem aje tapi aku rasa hasil memang superbb!! *ye joyah,dah dua kali kau repeat ayat yang sama*.tapi paling penting kamera gini memang lebih cool laa kann..


korang rasa?


dan baru aku tau,kalau kat indon kamera ni dah lama diorang guna.dan un-sangka-rable la sebab antara penggunanya adalah Dian Sastrowordoyo.auwww...


naktau lagi banyakkkk pasal kamera lomo..sila la ke http://www.lomokids.com/


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST