3.3.11

bawak diri ke kuantan.

eh.lama kan aku tak mengupdate belog?akibat kekangan masa di mana kelmarin aku pergi kuantan untuk check mata, semalam pulak balik awal sebab konon nak pergi lanchang tapi bila dah siap lunch tak jadi pulak,dah kena cover sorok muka dalam umah (haha) dan pagi tadi plak aku kena join perbarisan untuk Maulidul Rasul 1432H.


pasal perbarisan aku akan citer pasni.tapi arini aku nak citer pasal kelmarin.buleh?buleh la sebab ni blog aku.kalau blog korang mesti tak buleh punya.ok.dah.


kelmarin aku pergi kuantan ke klinik pakar mata kat Kubang Buaya.nama klinik tu Klinik Quah.mata aku ni makin menjadi jadi merahnya.aku tumpang keter jabatan aje sebab malas la kan setakat nak pegi klinik bawak anak anak.mangsa kena ikut aku adalah budak praktikal worksyop (anak buah encik ejang).nama dia atiqah.


sampai je,aku kena tulis sket kad daftar pastu terus dapat jumpa doktor.awalkan?haaa..sebab aku sorang je patient.masuk je,terus doktor check mata aku.blablablaa..oo,rupanya ada selaput pada mata kanan aku.sebab tu kalau pakai contact lense mata aku akan jadi terganggu.


nampak tak?itu selaput sudah naik atas mata hitam sayaaaa..
kata doktor,nak operate kena tunggu umur 30 ke atas sebab kalau operate muda muda gini (auww) akan tumbuh jugak after this.hukhuk.


pas siap,cam biasa kena amik ubat titis.kata pharmacist kat situ,ubat sepatutnya titis dekat pangkal mata,bukan tengah mata.kena amik tau tu!informasi.


eh.dah tengahari.keluar dari klinik tu,encik driver pun datang amik dan bawak aku ke tempat seterusnya.aku suruh dia hantar ke ECMall.muahaha.sampai kat situ memang stok shopping tak hingat la.dah la aritu aku dah berabis rm100++ kat bundle,pastu kat sini boleh pulak sambung lagi.bising la encik ejang kalau tau ni.haha!


aku kalau dah datang ECMall ni,kalau tak call best buddy memang tak sah.so,masa aku tengah shopping printed tee kat BO,rock pun sampai dengan pertanyaan "aku dah gemuk kan?".memang tak bleh belah la soalan beliau sebaab aku rasa pada mata aku beliau masih berkeadaan yang sama je macam dulu dulu.ceh.


pastu,pas aku dan tiqah selamat merembat baju kat situ,kitorang round plak carik cardigan.eh,ingatkan aku aje yang berkeinginan tinggi nak dapatkan cardigan,sekali dengan rock pulak berjaya merembat jugak.eheh.macam tak percaya.


sebab perut pun dah macam lapar lapar,aku pun jemput mereka berdua makan di Big Apple.hah..aku pun apa lagi...


terusss beli ini.


Donashi! aku beli 18 ketul.baru rm20.
harus di-zoom untuk menambah keghairahan menikmatinya
yes.memang saje beli banyak.boleh makan sambil lepak lepak dengan rock dan tiqah kan?


sempat jugak la bergedik gedik menambahkan memori henpon ai.


ini atiqah.budak praktikal.
semua dia nak makan.

ini tak perlu diperkenalkan lagi.
antara watak yang kerap disebut dalam blog ni.

budak!kau amik gambar kitorang cantik cantik!
kalau tak,potong markah!
berjaya jugak aku bergedik dengan trademark ini
tapi tu la kan,dalam borak borak tu rupanya aku sorang jugak yang belasah 3 bijik donashi.penyudahnya,aku tapau bawak balik umah aje la.stok makan sampai jumaat kot!
tapi rupanya malam tu jugak donashi habis!muahahah.buruk lantak laki aku ni!


jam dah 3.45petang.aku pn belah dari kuantan.tak singgah pun umah mak abah aku sebab diorang takdek.sibuk sangat dengan profesion masing masing,heheh.


ok.cukup la stakat ni dulu.nak edit gambar pagi tadi pulak.
bai!


notakukukaki :: dah reda.alhamdulillah.jangan panas balik sudah!

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

4 comments:

  1. la, smpt lg shopping..ish3x...

    ReplyDelete
  2. 1.kena baca semula ke entry yg dah di'edit itu?

    2.sebab ko kata aku tak gemok, mlm tu aku belasah nasi lemak dan milo ais,...heh!!!

    3.jgn ajak aku shopping, aku mudah terpengaruh,..sbb tu aku melarang ko dari ajak aku pegi ke bodyshop,..hehe..

    4.aku dah agak,..setakat donashi tu,..sekali telan je...

    ReplyDelete
  3. 1. ikut ko lah.xpayah pn xpe.

    2. eleh.baru sikit.hahah!

    3. eh.itu sama la ngan aku.kalau ejang,dia kata aku xbleh kuar dengan kakak aku.confirm banyak menda aku beli.hehe

    4. hahah.rifdi saje pun dah 3 bijik..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST