28.3.11

ke Bandung

eh?bukan aku ke Bandung lah.tapi mak dan abah aku.
hari ni diorang gerak ke sana dan insya Allah,sabtu sampai la Semenanjung Malaysia.
huh.jeles.asek diorang aje berjalan.dulu,lepas buat haji,diorang gi umrah pulak.tahun lepas Medan.pastu Beijing pulak.anaknya ni?..gi singapore pun tak lepas lagi.pegi pun zaman kecik taktau apa itu shopping lagi.haihh.


cerita emak


semalam masa kat umah mak,mak tanya anak cucu sambil pegang pen dan notebook beliau..


"hah.awak semua nak ape?"
masing masing sibuk la nak baju I  Bandung la,nak jersi la,nak kain pasang la..dalam list mak aku tu dah banyak pesanan kawan kawan dia rupanya.haha.tiba mak aku tanya encek ejang..


"awak nak ape?"
"...aaaaa,nak selamat pergi dan selamat pulang je"
"alhamdulillah.yang ni la paling bagus sekali" (sambil tepuk tepuk bahu encek ejang)


hadeh.sentap i tau.encek ejang terus buat muka aziz satar bangga.huh.


cerita abah


"abah nak pakai kamera ida ke?" tanya aku sambil bagi kamera dslr sony tu.
"taknak la.susah pakai kamera besar ni.baik pakai kamera abah je.bleh letak dalam beg"


okay.sebab hari tu abah aku kata kalau nak gi melancong dia nak pakai kamera dslr.baru hensem katanya.hehe.




hey :: semoga perjalanan mereka berjalan lancar pergi dan pulang.miss u both.




dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST