Visitor

20.5.11

ada yang rindukan mereka tak?






semalam masa amik budak budak ni kat rumah pengasuh,aku saje tunggu kat pintu.rifdi dia memang cam bunyi kereta abah dia.
dia nampak je aku terus jerit kegembiraan;


"Ma!!"


tsssk.tskk.terharu kau! T__T


haifa plak,pandang je aku..terus tak berkelip kelip.
2 minit pastu baru nak senyum.agaknya dia terpikir,mana la mak aku pegi ye??


hukhuk.sadisnya.

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

2 comments:

  1. tajuk tak bleh blah! ehehe..

    penuhnye gigi rifdi..nak masuk tige taun dah kan?...cepat rasanye masa berlalu...

    ReplyDelete
  2. haha.saje kasi panas.

    aah.bulan seblas 3 taun la dia (hint.hint)
    gigi alhamdulillah..mmg xdek rosak lagi.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...