20.5.11

i miss u so much dear.muah.muahh.

yes.im back.


rindu sangat nak berblogging.pastu tetibe dalam kepala terpikir, 

"kenapa tak update pakai henpon.cam biasa..".

oh ok.itulah kalau kerjanya pergi dan balik kursus,terus duduk bertapa dalam bilik hotel.macam orang takde social life.pastu bila balik bilik,nak tunggu dinner pun bleh muntah sebab pening kepala duduk dalam bilik hotel yang tivi atas kepala,jalan dua langkah dah sampai toilet.ok.betul tekaan anda.bilik kecik milik hotel budget.memang kecik macam reban ayam.sebab tu sampai muntah muntah pening tak nampak dunia luar.nampak kedekut bukan?tapi itulah realiti sorang penjawat awam gred tak banyak.masuk hotel budget 2 hari pun dah rasa bleh beli huggies 2 orang anak sekali ngan susu anak kecik.


bilik untuk sorang sorang.


eh.ape kena mengena tak update blog dengan bilik hotel?


ada sebenarnya.penceritaan dia kalau straight to the point,nampak la kau tak pergi memana kedai nak singgah beli topup.so,henpon sony yang aku banggakan dapat tulis blog tu takdek credit.plus henpon aku tu dah macam nak tamat riwayat je.hidup segan,mati takmau.
mana maunya??


ok.berbalik kepada penceritaan yang lebih berfaedah.


bebaru ni aku pergi kursus safety & health at workplace.dengar tajuk pun bleh meremang bulu roma kan?hebat tak?ha.aku rasa dalam list nama tu ada 5 orang wakil dari pahang.tapi yang datang 2 orang je.yang sorang lagi tu aku tak kenal pun.tak pernah pulak tengok muka. (--)". pfftttt..


aku ni kan kategori orang peramah.*rock kata.bukan aku.
maka,dapatla ramai kawan dari seluruh pelosok negeri.macam macam perangai.kengkadang rasa macam zaman belajar safety taun 2004 dulu pun ada sebab masing masing perangai macam budak budak.oh ye,lupe nk bagitau.dulu aku penah amik course ni.8 bulan la under NIOSH.dapat la pegang title safety & health trainee..hehe.aku amik course ni sebab join SLG,skim latihan graduan.dulu dulu banyak program gini untuk bebudak lepasan dip & degree.sekarang taktau la wujud lagi ke tak.


so,sebab aku dah ada pengalaman study menda alah ni,dan dah lulus exam dengan cemerlangnya *pehhh..riak.maka aku bertanyakan la pada encik fasi pasal course ni,dan dari situlah terbocor rahsia aku dah penah attend safety & health course padehal memula start kursus tadi mati mati aku kata tak pernah amik tau pasal safety.hah.bodoh piang.nak menipu tapi tak pandai kaver.boooo. (-_-)"


lepas je dari tu,bila nak buat latihan dalam kumpulan,automatik masing masing pakat geram tak dapat 1 group ngan aku.konon macam la aku pandai sangat nak solvekan kerja dalam kumpulan tu kan.yang dalam group aku plak memasing dah nampak muka nak serah tugas kat aku.ceh.ceh.cepat je aku bagitau,untuk pengetahuan segala pelajaran tu aku dah tak ingat.aku isi form nak attend course ni pun sebab nak refresh balik menda la yang aku belajar dulu.dah lupe.bila bukak buku 2-3 hari ni,baru la ingat.


maka,akhir kata..dalam kumpulan tu aku tetap macam budak baru nak belajar.sama je.aku pun anggap knowledge aku zero.jangan harap sangat pada aku ni.hahah~~


ntah apa motif aku sembang arini pun aku taktau laa.


wink.wink.


dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST