5.5.11

@ Kuantan lagi

pepagi buta bangun untuk sesi fotografi bersama stock shawl & pashmina tercinta.sekali baru perasan dalam memory card kamera beso aku tu bersepah lagi gambar masa kat kuantan bebaru ni.sebelum aku edit gambar stock,meh sini aku tepek gambar aktiviti rifdi & sepupu sepapat kat umah.


aktiviti adalah ber-shuffle ikut suka hati.
yang best sebab sekali dengan lagu tu.lagu Flo ke hape ntah.aku taktau sangat lagu anak anak mudamudi sekarang ni.hehe.


yang penting jangan geleng geleng kepala.
ishh..ishhh..ishhh..
(sambil geleng geleng kepala)


tertonggeng tonggeng, terpusing pusing

azeem dan skill tari beliau

hoi anak.ape ko buek kaek situ?

rifdi sedang belajar belajar

finally..join the group

ehh.tetibe tukar mainan.main barang mekap mak andam plak dahh

suka sangat la tu.mulut dah kena lumur ngan lipstick

bertuah betul sensorang.rifdi jugak jadi model.

model.senyum please.
*grrrrr...

belasah lagi.macam takdek menda nak main dah

penuh barang mekap mak andam ni

future mak andam yang tomboy.baju kancing sampai atas.
tak paham aku.

"enough.enough.rosak mekap cik eenaa nanti."
haa.mak andam dah kemas kemas sambil bising bising senyum senyum

eh?sempat lagi?

hilman & haifa.
aku memang pakar bab amik gambar bergegar ni.tu namanya parkinson style.


no komen.

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST