16.5.11

jumaat lepas

petang khamis lepas aku dah hampir nak pitam.
petang jumaat aku hampir nak nangis.
kenapa??


mati mati aku ingatkan opis dah block blog dah.
giler.sampai aku hantar sms kat rock,tanya bleh bukak blog tak?
terus rock balas balik melalui mms,siap tunjuk gambar pc yang jugak takbleh bukak blog.


ok.nasib baik.ingatkan dah kena block.kalau tak,dah terpaksa main forward forward email beratus ratus kat orang macam dulu dulu.hahah.saiko giler.nampak macam orang takdek keje.


berbalik pada hari kejadian iaitu hari jumaat lepas.kenapa aku bukak blog time petang yek?
o,sebab pagi jumaat tu kitorang ada program bersama big boss iaitu JD yang dah nak bertukar,naik pangkat.maka pagi tu buat program farewell,ada makan makan kat worksyop JKR.sedih pulak rasa bila bigboss pergi tempat lain.yela,sebab bigboss ni muda belia ngat lagi.senang berkomunikasi.


layan gambar jela.tapi jangan kutuk.hahah.





gambar kena kecik okay sebab tuan badan nampak besar gilerrrrr.ini semua camera trick tau!..*huh*


gambar bawah plak gambar kes tak sedar diri.rupanya ramai makmak yang kepalanya masuk air..


geng wanita besi sedang mengabihkan lauk

hah.peace yawww!

yang duduk di kerusi semua mak buyung kecuali kaka *seblah kiri aku

masing masing dengan trademark.kaksu?

eh,sempat menyompet?

ada cerita di balik gambar ni.credit to nani dan beg kaksu.

ibu rifdi dan mama zulfan

kitew ade dimplesssss

kuatla berlakon kaksu ngan kak mona ni

dari atas meja

start dah memasing

ishh..ishhh..issshh

sopan plisss

ya Ampun.

licin.tengokla..tulang ikan patin tempoyak,daging,ayam merah & pecal


mood gembira boleh berblog semula macam biasa.yey!
dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

2 comments:

  1. haha..memang saiko...alasan blog kena block tu logik dari aku terperasan yang blog kena hack! heh!

    ReplyDelete
  2. haha.nampak sangat kita ni blogger yang sangat takut blog ilang..hehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST