Visitor

25.5.11

rifdi #31 : rambut justin bieber?

apehal plak tetibe babitkan justin bieber pagi ni?
mana taknya,arini rifdi bangun awal dan terus suruh dukung.nasib baik ibu dia gagah perkasa,layankan jela.


letak kat kerusi depan,pasangkan tivi.sekali tengok eh?apehal rambut macam justin bieber ni?main tutup tutup dahi plak?


mak aihh..tebalnya rambut bangun pagi

muka basi si anak bujang

heheh.jauh lagi kiut dari justin bieber tahu!
yelah.pesen dahi ikut ibu.mana la rambutnya tak jadi gitu.muehehe.
tapi,jauh la kiutnya anak aku ni dari justin bieber tu kan?






hey ::
ntah kenapa asek nak sebut nama justin bieber je.ceh.ceh.

dush!
hey!kalau suka kenapa tak klik LIKE je?

4 comments:

  1. kalau ko ngaku ko dah mula meminati justin bieber pun aku tak kisah...ko tetap my best bud!....heh!

    ReplyDelete
  2. ceh.maafkan ai sebab suka sebut nama tu sejak kebelakangan ni.

    huhuh :,(

    ReplyDelete
  3. babe..babe..babe..uuuuuu....

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...