Visitor

16.4.12

happy meal

encek ejang kena berkursus di Kuala Kubu, Selangor.maka dalam masa 3 hari 2 malam ni,aku terpaksalah jadi ibu dan abah kepada 3 beradik ni.nasib ibu yang gagah perkasa ni mampu melalui hari-hari dengan penuh rasa tanggungjawab.belajar menjadi seorang yang sangat penyabar.cuba menjadi seorang ibu yang tenang jiwa dan raga.aku mampu!eh.tetibe pulak.kau kenapa dd..

dan tak sangka pulak,since kena tinggal ni aku siap boleh memasak dan anak-anak siap boleh nak makan.tu yang paling tak tersangka dek akal tu.ingatkan kalau masak hanya diri sendiri je yang makan,rupanya tidak.walaupun hari sabtu tak kena tinggal lagi,tapi petang tu pun anak-anak dah seronok makan tanpa sebarang aksi paksaan.cayalah budak!

hari sabtu
walaupun lauk sayur bayam dan daging bakar,
diorang tetap berselera.
bagus :)



hari ahad
sup ayam sahaja.






petang ahad
pancake!
dan rifdi makan sampai 2 keping.


senang hati kalau tengok anak-anak berselera makan.
tanpa paksaan.

hehe.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...