10.4.12

masalah

aku ada masalah yang simple.bukan nak salahkan anda-anda yang terlibat.
tapi masalah ni makin lama makin teruk melanda jiwa.

korang yang kencang berblogwalking dan bagi komen tentu perasan dengan kewujudan ini kan?




iye.aku ada masalah dalam nak menaip semula perkataan-perkataan yang blur iteww.
susah sangat dan kerap sangat aku tersalah type.nak mengomen satu entry pun kadang-kadang makan masa sampai 15 minit sebab salah type security words dan terpaksa aku re-type semula komen.dan kadang-kadang aku terpaksa copy komen sebab takut kena re-type balik komen tu.boleh tak macam tu?

aku dah kata,aku tak salahkan korang yang letak security macam tu.
tapi tu lah.itulah masalah aku.masalah penglihatan dan nak meneka.
sakit hati pun ada.hoh!



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST